Powered By Blogger

söndag 28 augusti 2011

En till Bergslagen, en annan mot Brommaplan




Medan Gunnarssonskan nu sitter och far på spåret mot sina Bergslagska hemmanejder så skumpar jag själv på tunnelbana mot Brommaplan. Av anledningen nostalgiskäl. Det är exakt 15 år sedan jag flyttade därifrån och eftersom jag har saknat stället så vill jag dit och spana om det ser ut som jag minns det... Tantvarning ja vet... :-) Ses senare om ni vill... Take care! Kram!



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Tack, tack, tack!! För dom här två dagarna. Du kommer att saknas. Hälsa man och grek med:) Lööv you! Kram

    SvaraRadera
  2. Tyckte väl jag såg gröna linjen. Bodde ju i Alvik sist =)
    Ha en skön promenad på memory lane.

    SvaraRadera
  3. Ha en fin notalgitripp. Miss you!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Hej-hej!
    Här är jag.. nu ;-)
    Kram!

    SvaraRadera