Powered By Blogger

torsdag 18 augusti 2011

Så enkelt ska det inte vara att slippa mig

Blogger har bestämt sig för att det minsann inte ska publiceras några inlägg från mig idag. Ha, säger jag, så jäkla enkelt ska det inte vara att slippa mig, inte så länge jag har en Iphone med BlogPress-app...
Är det fler än jag som har problem? Att det bara står och tuggar på inläggssidan så man inte kan göra ett skit... Absolut dagens megastörsta I-landsproblem! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ett tips för att slippa alla Blogger problem är att börja blogga i Windows Live Writer. Då gör du ditt inlägg lokalt offline s a s och så laddar du upp det till bloggen. Allt kommer se likadant ut och du har massa mer möjligheter att fixa med bilder och text och är jättesmidigt tycker jag. Har bloggat i den länge nu och det funkar sååå bra. Ibland måste man gå in och uppdatera blogginfot men annars funkar det topp. WLW finns automatiskt om du har Windows Vista eller Windows 7 vet jag. Du liksom bar synkar ner din blogg till den...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Samma här också. Blogger suger =(

    SvaraRadera
  3. SkitBlogger! Funkar hos mig nu igen, hoppas att det gör det hos er också!
    Jag är så sjukt oteknisk men ska absolut sätta mig i helgen och kolla på det där Windows Live, supertack för tipset!
    Massa Kram på er alla tre!

    SvaraRadera