Powered By Blogger

tisdag 30 augusti 2011

En ny höstleverans av Odd Molly har landat

Jag var en snabbsväng i Mollybutiken i Stockholm igår. Igen. De hade precis fått in en sprillans ny höstleverans. Jag kunde se alla kartongerna och hur de gulliga tjejerna som jobbar där packade upp och donade. Men! Eftersom allt skulle registreras först så var det icke röra som gällde. Lite frustrerande så klart, speciellt som jag är tillbaka i Skåne igen och inte kan klämma och känna och prova och röja… Men för er som bor i nejderna och kan och vill så finns kläderna i butiken idag. Och så får jag nöja mig med att förhoppningsvis få se lite provbilder hos er andra sedan… :o) Ha en bra dag därute. Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. hade hoppats på det - jag är ledig i dag :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. JAAA! Vad skoj, då häckar jag hos dig under dagen i hopp om provbilder... :o)
    Har fått ditt mail, tusen tack! Svar kommer under dagen/kvällen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ringde idag men just leggingsen hade inte varit med! Men de har lovat ringa mig när de kommer :) Tack gulliga du för hjälpen! Kram

    SvaraRadera
  4. Odd me: vad bra att de ringer när de kommer. Jag fick för mig att de skulle vara med nu. Men bra att de dröjer eftersom jag också har ”reserverat” ett par och inte riktigt har råd just nu… hoppas bara att de inte dröjer för länge… ;o) Kram!

    SvaraRadera