Powered By Blogger

måndag 16 april 2012

Absolut meganödvändig panikshopping




Pust jag hann! Men det var på yttersta gränsen. Fast nu så här i efterhand slår det mig, hmmm... hade jag inte bestämt mig för att bojkotta just den kedjan... Något säger mig det men jag kan för mitt liv inte komma på för varför... Så då kan det väl inte räknas, att jag så att säga fuskade nu... eller hur? Och så var det ju komplett megapanik att hinna få tag på... Vad får ni veta imorgon ;-). Och då kommer ni även att fatta varför jag håller på avslöjandet till dess... Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hahaha jag brukar inte bli så nyfiken av sånt här men nu.........vill helst veta genast :D
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Vad var det sån panik med??? Blir såklart nyfiken...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sorry att jag leker elaktant ibland... men jag tycker ju att det är kul. Sorry!... ;o)

    SvaraRadera