Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Jag har precis gjort något helt sinnesrubbat…

… som jag nog aldrig hade kunnat tänka mig skulle inträffa… Jag tar det från början: Jag har haft chansen att få prova en helt underbar Odd Molly från årets kollektion. Jag har provat flera, men nu pratar jag en alldeles speciell, en sådan där som man bara far rakt upp i himlen av att få på sig. Och sedan pang ner i helvetet när man inser att man måste ta av sig den. Att man inte har pengar till den… Inte i närheten av pengar till den ens… 
Men! Så började jag sälja av, och fick in pengar och därmed hopp och en idé, om att spara ihop till den där oemotståndliga trasan. För att ge mig själv i födelsedagspresent (om en månad prick) och som en belöning för att jag då, förhoppningsvis, har lyckats ro viktresan i hamn… 
Och så nu. Ikväll. Så bestämde jag mig för att klicka hem den, trots att det är att gå händelserna en smula i förväg. Men hellre det än att riskera att den blir slutsåld, och att jag därmed dör en liten smula… ;o) Så jag klickade mig in här:


OddMollys webshop. Där jag snabbt plockade upp den åtråvärda på skärmen. Men! Där tog det stopp, tvärstopp… för jag började plötsligt tveka. Å det grövsta. För skulle jag verkligen. Och det är det som är det sinnesrubbade, för när i helsefyr har jag någonsin reagerat så förut? 
Aldrig! För när jag väl har fått råd med en riktig dröm så har jag inte kunnat klicka fort nog. Det har gått så snabbt att fingrarna nästan har fallit in i kramp i ren protest… Nu var det hux flux en slags kombination av prislappen och användningsfrekvens som trängde sig förbi det där enorma habegäret… Har ni varit med om det någon gång?...
Om det blev något klick? Ja, för tusan, för jag lyckades ju tack och lov vakna upp ur den där obehagliga dvalan… Så nu ska den snart vara på väg hit… Och först när den har anlänt avslöjar jag vad det är för plagg som får mig snudd på galen... Om ni inte vill gissa redan nu förstås… ;o) Over and out för nu! Kärlek & Respekt!

12 kommentarer:

  1. Jag vet så jag kniper käft här och låter andra gissa i stället:) Och visst ska man belöna sig själv när man förtjänar det! Och det gör du ju nu faktist! Skönt att det löste sig med praktiken! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det blir spännande att se vad du fallit för. Vad skönt att du vaknade upp ur dvalan och klickade :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja kan säga att jag också klickat idag på något hiskligt dyrt, så dyrt så jag tänkte till, men det var ändå nedsatt och med bra dollarkurs gick det an, plus att jag sålt en hel del, så det var jag värd tänkte jag och klickade. Jag tor att det var pukka eller en kappa va den nu heter.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Eller kanske den virkade tunikan, ha ha för den vet jag att du gillade!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, då måste det nästan vara Silken Dress i svart tror jag... Har den i halterneck varianten och då i rött och den är verkligen ljuvligt underbar, när Odd Molly visar sig från sin allra bästa sida helt enkelt, like the good old golden days typ ;-) Så OM det är den, så förstår jag att du inte kunde låta bli att klicka :) Och ja, visst är du värd den efter din tuffa viktresa, absolut! Kram från Lisa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tippar på the silken halter neck dress i färgen silky red.
      Ljuvlig skapelse!!
      Kram Titti

      Radera
  6. Jag gissar på Pukka:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hihihi, Jo du är värd den fina ;-) Ska bli så kul att se den på dig!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  8. Klart du ska belöna dig när du jobbat så bra med din viktminskning! Och när du sen sålt av så blir det ju samma lika =)
    Tippar också på sidenklänningen eller den coolaste kappan och hoppas det inte är den där koftan för 9000 för det är sjukt.
    (ingen kofta i världen kan vara värd 9000 i mina ögon)

    SvaraRadera
  9. Tror också Pukkan, kanske för att jag själv så innerligt skulle vilja ha den trots det sjuka priset. Men mina mollydollars från försäljningar har gått till annat smått och gått i stället :) Kram! Because your worth it :))

    SvaraRadera
  10. Faktiskt inte ett enda rätt ;o) Bara Linda och Odd Molly-holic som vet... ;o) Kram!

    SvaraRadera