Powered By Blogger

onsdag 18 april 2012

Vita Pleasejeans till salu

Jag råkade få dem i en storlek för stora. Försökte inbilla mig att det skulle funka ändå. Men eftersom jag har lyckats få tag på ett par i rätt size så säljer jag mina snygga och übercoola vita Pleasejeans från vårens kollektion i storlek Small.


Helt nya och aldrig använda. Slutsålda överallt. Jag har köpt dem på Stil1, där jag även har stulit bilden, och ni kan läsa mer om jeansen på deras hemsida som ni kommer till om ni klickar HÄR. Nypris 1199:- Jag tar 1150:- för dem och då ingår det vanlig frakt med Posten inom Sverige. Vid intresse är det först till kvarn genom att maila mig på oddjosanne@gmail.com som gäller. = SÅLDA/ M Kram för nu! 

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bakgrund du fått ;-) Så fin och vårig!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var liksom dags för något nytt... Kram!

      Radera