Powered By Blogger

måndag 30 april 2012

Provning av fem toppar från Spira

De har superfina tunikor och vackra klänningar men idag tog jag enbart med mig några av deras kortare saker in i provrummet. Blusar signerade Spira. Dessa:



Lotta Geogettet, earth 899:-


Lotta Print, orange 999:- 


Elsa, white 899:-


Lou Lace, orange 1099:- 


Sara, corall 899:-

Ja, som synes lyckades jag hitta de där korta plaggen som jag har storsaknat i Mollysortimentet och tjatat om här. Är det något ni undrar så är det bara att hojta er fråga i kommentarsfältet så lovar jag att försöka svara så gott jag kan. Samtliga provade i storlek Small. Och samtliga ytterst välkomna att flytta in i min garderob precis när som helst. 
En av dem bor faktiskt där redan nu, nyinflyttad sedan idag, en jag blev lite extra megakär i… Vilken tror ni? 
Eller vi kan säga så här istället; vilken tycker ni borde ha fått förstatjing att forslas hem i en kasse av mig dag? Avslöjandet kommer imorgon… ;o) Kärlek & Respekt!

16 kommentarer:

  1. Helt klart den vita! De andra var för vida, stora i halsen!

    SvaraRadera
  2. 1,2,4 skulle fått följa med mig hem i allafall! Jätte snygga blusar. Tyvärr verkar det som att de flesta butikerna fega när det kommer till färger. Alla har vitt, vitt och vitt...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina allihop! Men 2:an kanske? Den var himla fräck i alla fall :) Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar nr 1 och 3. Men fina allihop! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad SNYGG du är nu förtiden Josanne!!! Ditt nya slimmade du klär dig verkligen!!!
    Jag gillade de nedersta 2 fantastisk färg på dig, den i spets hoppas jag fick haka på hem till dig. Ha en fin dag snyggis, kram"

    SvaraRadera
  6. Hihi super fin. Tittut! ;)

    SvaraRadera
  7. Lou Lace var bara sååå snygg på dig, hoppas den fick följa med hem :-)
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  8. Hej de oranga passar du extra bra i men ALLA var snygg PÅ DIG. Mvh Lena

    SvaraRadera
  9. Nr 1 & 2 var ju dösnygga! Jag gissar att du fastnade för 2:an =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas på den orange, för den var riktigt cool på dig!

    SvaraRadera
  11. Lotta Geo (earth) och Lotta print (orange) var snyggast tycker jag!
    Bara namnet på tröjorna... slurp!
    Kram!
    L8

    SvaraRadera
  12. Lou Lace eller Lotta Print! Båda var supersnygga!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Lou lace o båda Lottorna är supersnygga! Har dom själv :-) Kram

    SvaraRadera
  14. Kul med så olika kommentarer, ser det som ett tecken på att de är rätt så fina allihop. Har redan droppat vilken det blev men som sagt så skulle jag gärna ha alla i garderoben. Så om någon miljonär läser detta så är alla ekonomiska sponsringar välkomna... :o) Kram på er!

    SvaraRadera
  15. Riktigt fina och den du köpte...! MUMS!

    tack för titten...

    *går genast ut i trädgården och börjar gräva efter kista med pengar.. *

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha... hoppas du hittar en riktigt stor och överfull... :o) Kram!

      Radera