Powered By Blogger

torsdag 12 april 2012

Det ultimata vårtecknet enligt mig


Jag älskar körsbärsblommor! Kanske för att de bara existerar under en väldigt kort period, den när våren är i faggorna. Så kom igen nu våren, det är din tur nu! Vad är det ultimata vårtecknet för er? 
Nu ska jag knalla till min praktikplats, där dag tre av megastress ligger och väntar… Fast stress med roliga inslag… Funderar på att dokumentera lite av dagen, så ni får se en smula av vad jag gör… hade ni velat det? Peace out för nu!

6 kommentarer:

  1. Håller med!!!! Och här hemma i trädgården är det ultimata vårtecknet när persikoträdet blommar med sina knallskära blommor!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också körsbärsblom!! Men det dröjer nog en stund till innan dom blommar här.......
    Kram och stressa inte ihjäl dig!

    SvaraRadera
  3. Oj blommar de på din kust! Inga såna här ännu.
    Visst är de vackra! När jag bodde på Möllevången hade jag två st i olika nyanser på innergården.

    Ser gärna vad du hittar på under praktiken.

    SvaraRadera
  4. Lyckostar som redan har blommande körsbärsträd, det är så vackert. Snygga ponchos du fått tag på, jag gillar den märkeslösa jättemycket. Mollybruttor och båt låter perfekt tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. I love the Cherry Blossoms especially when you find them in abundance. Bougainvillea also became a favorite when I saw them in the islands of Greece.
    It is wonderful to enjoy the Spring blooms.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  6. Glömt svara... sorry... :o( Kram!

    SvaraRadera