Powered By Blogger

måndag 9 april 2012

Framför speglenuppdrag på begäran blir efterlysning

Anna undrade om jag kunde visa ”livebilder” på hur mina Chrysaliswrapar sitter på. Och så klart kan jag det. Så jag krängde dem på mig och stäppade ut i rampljuset. Fast! Det visade sig vara ett uppdrag lättare sagt än gjort... för det är inte världens smidigaste uppgift att manövrera Ajfånen framför spegeln när det dessutom ska komma med så mycket som möjligt av plaggen i fråga… Men jag gjorde så gott jag kunde. Så! Här är de, ganska usla, men dock, wrapbilder:




Vilken av dessa tycker ni är snyggast? Själv kan jag inte bestämma mig, så om jag ska svara på den frågan själv så blir det fjollsvaret båda. Och när jag nu ändå har dem i fokus så passar jag på att kasta in en efterlysning av den röda: 


Det är en storlek 2 jag är ute efter så har du en sådan att sälja så hojta. Och jag blir superglad för jag har jagat den hur länge som helst… Och på tal om sälja så har jag ett till saluinlägg på gång. Som jag hoppas få ut ikväll. Dock är INTE dessa wrapar med där. Men en hel del andra Mollysar. Så vet ni det… :o) Kram!

6 kommentarer:

  1. Hej Josanne! Det finns en helt ny ute på Tradera, dark cherry stl 2.
    Kram Viktoria
    p.s jag kan länka den till din mail om du vill...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla! Jag såg ditt mail också. Lite dyr för mig just nu men sparade den i minneslistan. :o) Kram!

      Radera
  2. Tack! Nu vet jag vilken jag ska välja!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Men nu blev jag ju nyfiken på vilken... ;o) Kram!

      Radera
    2. Den första,gillar färg!!

      Radera
    3. Tack! Nu slipper jag vara nyfiken längre... Kul jag kunde hjälpa dig. Kram!

      Radera