Powered By Blogger

lördag 28 april 2012

Dagens - som passade på innan den stora pakethämtningen

Jag är ute på en liten ärenderond på stan just nu, och eftersom jag märker hur blekfiskostymen har börjat ge sig till känna allt mer så passar jag även på att smita in om solariet. Där man ju förutom att fixa färg även kan slå två flugor på smällen genom att föreviga en dagensstassbild samtidigt, så då gjorde jag såklart det:


Strax bär det av till matbutiken, och sedan tänkte jag avrunda denna tur med det viktigaste av allt, hämtning av ett dröm-Mollyket... Och det skriver jag mest bara för att ni ska bli lite nyfikna på vad det kan tänkas vara, och sugna på att titta in här igen lite senare, om jag skulle visa... Så ful är jag... ;-) Tjing för nu! Take care!

- Posted using BlogPress from My iPhone

4 kommentarer:

  1. HAHA... Jag älskar ditt sätt att skriva! Du får alltid till allting så man skrattar. TACK för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad glad jag blir. Även om jag inte riktigt tycker så själv... :o) Kram!

      Radera
  2. Men åhhh jag går direkt på den och blir asnyfiken. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är precis sådana jag också går på... :o) Ses i övermorgon. Skoj! Kram!

      Radera