Powered By Blogger

lördag 14 april 2012

Helen säljer vackraste klänningen

Odd Molly Berry dress. Jag har den själv i två olika färgsättningar och är precis lika helsåld på dem nu som när jag shoppade dem. Helt fantastico snygg, välgjord, detaljrik och minst lika fantastico att ha på sig sommardags. Så därför kan jag rekommendera att slå till på den nu när Helen har sin ena till försäljning:



Den är helt oanvänd och har tagsen kvar. Färg: chalk, storlek 2. Priset: 1350:- inklusive frakt med Schenker. Vilket är en bra bit under halva nypriset, som var 3600:-. Vill ni se fler bilder så hittar ni det HÄR. Vid intresse maila Helen på thedaringheart@live.se
Jag har också lite mer till salu, inlägg kommer ikväll. Ha en bra dag. Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Jag bjuder 500 på den.

    SvaraRadera
  2. Haha... sorry men det var nog det dummaste skambudet ever...

    SvaraRadera
  3. Njae då får den nog hellre hänga kvar och vara vacker.

    SvaraRadera
  4. Och klänningen är nu reserverad av I. Sparar dock de som mailat om hon skulle ångra sig. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara hojta när de blivit såld så skriver jag till det i inlägget. Kram!

      Radera
    2. Klänningen är såld och betlad och flyttar norrut idag =)

      Radera
  5. ok. Då antar jag att jag var försent ute när jag mailade dig i går... :-(

    Kram!

    SvaraRadera