Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Två nykomlingar gör gemensam visning

Ni vet ju redan att jag hade med mig ett par pjux hem igår. Vad jag däremot inte har sipprat ut här ännu är paketet som damp ner i brevlådan i veckan. Så då tänkte jag köra en liten kombinerad visning nu, av de redan visade dojjorna och…



… tokrosa Pleasejeans. Som jag, rent färgmässigt, har varit gravt kluven till sedan de uppenbarade sig på den kommersiella marknaden. Har tyckt de varit sjukt fula ena dagen för att nästa höja dem till skyarna på grund av finhet… 
Så fanns de plötsligt med när Selected Style hade påskrabatter. 25 procent var tydligen vad som behövdes för att få mig att ta ställning för och vips så var det klickat. Grejern är dock att jag fortfarande är tvehågsen huruvida de är hiss eller diss på mig… 
Så då gör jag som jag brukar och frågar er; så, vad tycker ni, är de för mig eller inte? Och en fråga till; vad tror ni de är snyggast att kombinera med? 
Annars är det fortsatt fix i praktikland idag. Istället för Malmö och skola som det var tänkt… Men bara en timmes återsamling i skolsalen jämfört med en massa röj i tidningsmakandets absoluta slutfas kändes som ett nerköp… Synd bara jag därmed även missar dejt med Mollysnygging… men sådant kan man ju ta igen… Det var alles för nu så Kram på er för den här gången! Take care därute!

18 kommentarer:

  1. Jag tycker dom är ubercoola!! Brallsen alltså! Och skorna! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att dem är superläckra. Vill ha dem själv och undrar om du kan hjälpa mig med hur de är i storlek jämfört med dem i jeanstyg. Dem har jag S i och det är perfekt. Tack! Mvh Caritha

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är möjligen aningens aningens mindre i storlek men det är inte mycket som skiljer. Så kör på din vanliga storlek skulle jag säga. Kram!

      Radera
  3. De är supersnygga! Behåll - alla gånger!!! Kombineras bäst med lugnare, mörka eller enfärgade överdelar tror jag :)
    Ha en fin dag raring!
    Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och jag tror som du, enfärgat och helst mörkt blir nog bäst. Kram!

      Radera
  4. Skojar du??!! My gotten hot mamma!!! Tokhiss på brallorna. Skorna njaeaa men vet att du kan rocka en svart sopsäck så kommer nog ändra mig där med! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... du är för söt din galning... :o) Kram!

      Radera
  5. Skitfräckt! Både brallorna, skorna och skärpet! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej gumman. Ja för tusan! Köper den supergärna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då mailar jag dig imorgon. :o) Kram!

      Radera
  7. Toka där..ser du ju själv!! Ursnyggt! Efter alla era lovord var även denna tanta tvungen att testa dessa jeans! Vad tror du hände..fniss. Jodå bl.a ett par orange bor här! Älskar dom lite för stora med bälte..mjukaste mjuka! Favoriter just nu! Ditt fel, haha..bra att ha någon o skylla på, eller hur!? Ibland åtminstone.
    Ha en skön ledig kväll!!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi.. det är allt bra tur at vi har varandra att skylla klädköp på… ;o) De är favoriter här också, de orange skulle jag gärna ha de också. Och visst är de mjuka, helt fantastico att ha på sig ju… :o) Kram!

      Radera
  8. SÅ jäkla snygga på dig!!! Som sagt, jag säger inte Pleasejeans längre, utan Josannejeans!!!! såg dom nya med hängslen också, coola dom också! KRAM Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha… fast jag är ju långt ifrån den enda som har dem…:o) Men Tack som fan! :o) Kram!

      Radera
  9. Jeansen är riktigt coola på dig, önskar att mina satt lika snyggt, ha,ha
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Så taskigt satt de inte på dig heller och kommer att sitta kanon snart, för det vet jag att du fixar! Kram!

      Radera