Powered By Blogger

lördag 21 april 2012

Någon som skulle vilja swappa?

Jag har två superfina sorgebarn som hänger i Mollyroben och skriker högljutt efter uppmärksamhet att få bli använda. Men tyvärr har de blivit för stora för mig, så därför undrar jag nu om någon har någon av dessa i storlek 2 och vill swappa med en, eller båda av mina som är i storlek 3??? Eventuellt kan jag tänka mig att sälja dem om jag inte får swappnapp, fast då vill jag ha vettiga bud på dem:

Patchwork wrap tunic, mid apricot

Patchwork wrap tunic, vintage lite lilac = SWAPPAD

Det kommer garanterat att dyka upp lite fler swappönskningar här framöver men jag nöjer mig med dessa för nu. Och övergår istället till att pula ihop ett till salu-inlägg som jag tänkte kasta in här lite senare. Så vet ni det också… ;o) Kram! 

12 kommentarer:

  1. Jag har lite samma problem att jag just vill byta från 3 till 2. Vissa plagg har man bara så svårt att göra sig av med även om de bara hänger där i garderoben.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är ju så fina att man har svårt att släppa dem, dumt men kan man swappa så är ju det det bästa. Vilket du och jag "tyvärr" inte kan... ;o) Kram!

      Radera
  2. Ha ha, jag sitter också på treor i dem och behöver tvåor. Men släpper inte iväg dem, de är snyggingar man sparar:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja typiskt att vi har samma storlek, fast kul också, att vi bytt åt rätt håll båda två... :o) Kram!

      Radera
  3. En fråga, du har ju eller har i alla fall haft så väl Letherette Biker Jacket som CC Jacket, eller hur? Vilken av de två är i så fall längst och vilken av dem tycker du passar bäst till klänningar? Måste också säga att du har en urskön stil tjejen! So keep up the excellent work! Kram från en av dina trogna bloggläsare och Mollysyster Lisa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att du har mailat också, svarar där istället. Kram!

      Radera
    2. Ja tack, det ser jag fram emot :) Kram!

      Radera
    3. Har inte hunnit ännu... :o( Men ska försöka idag. Kram!

      Radera
  4. Hej,

    jag har en helt ny 2:a Patchwork wrap tunic, vintage lite lilac som bara hänger för att den är för liten. Swappar den gärna mot en 3:a. Den är så fin så jag har inte velat sälja den utan jag har hoppats på att så småningom krympa lite. Men det kan ju dröja...
    Hälsningar Linda iding@telia.com

    SvaraRadera
  5. Jag har min kvar, Josanne. Kan tänka mig byta med något... Kram L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle jag absolut kunna... fast såklart beroende på vad du skulle vilja ha istället... :o) Kram!

      Radera