Powered By Blogger

måndag 16 april 2012

Försent trots drygt fyra timmars försprång

Efter ett misslyckat försök att somna om blev det kaffekokning. Och vilket drag jag måste ha fått till i det för hux flux gick jag loss på disk och kattlådor. Skrev fina attgöralistor för hela veckan och började röjja i en tråkig pappershög. Det medan jag i princip samtidigt tvättade upp några Mollysar som sålts och strök och packade andra som redan genomgått den fasen.
Tjoho vad det gick. Det var bara det att det gjorde tiden också... Så trots drygt fyra timmars försprång så rusade jag skamfyllt och försenat in på praktiken en kvart försenad...
Fast då hade jag å andra sidan även lyckats hinna ta en klassisk och därför gravt uttjatad vybild över min by på vägen.
Som även visar aktuell väderstatus här... Hoppas ni har samma tur. Kram för nu!



- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Jösses, du är ju tant uppåner?
    Mörkläggningsgardin? Motion? Mat? Avslappningsövningar? Lite antistress?
    Ja, jag önskar att jag kunde göra något för dig idag men jag gissar på att du kommer att stupa i säng i kväll kanske?
    Kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... tant uppåner... kanske borde döpa om bloggen till det... :o) Alla tips lät annars kanon att testa, så tackar och bugar för dem. Kram!

      Radera
  2. Nej här har vi långt ifrån sånt väder:(
    Och jag hoppas innerligen att ditt sömnlösa tillstånd är snabbt övergående. För det börjar otäckt mycket likna dig ett tag tillbaka i tiden.......
    Och där ska du inte vara va?!
    Ta hand om dig nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har lite rätt där, tyvärr... Fast lite andra grejer nu bara... Dumt. Kram!

      Radera
  3. Ja solen lyser på denna kusten också så nu blir det en Jay-promenad!
    Så effektivt av dig =)
    Själv nöjde jag mig med att göra frukost åt mannen som skulle med tåget 06.30.

    SvaraRadera