Powered By Blogger

måndag 9 april 2012

Ska vi dra igång en ny sväng med fotoutmaningar?

I och med min spontanutmaning om att lufta gamla godingar förra veckan så kom jag att tänka på våra forna fotoutmaningar. Som vi var duktiga med ett tag. Fast sedan kom sommaren, vi tog paus och den håller liksom fortfarande i sig... Detta var ett av uppdragen, att dokumentera under rubriken Här bor mina Mollytags:


Men kanske skulle vi ta upp dem nu igen? Fotoutmaningarna en gång i veckan. Eller kanske hitta på någon annan slags bloggvänlig utmaning? Med någon fråga varje vecka som man kan ta bild till om man vill.  Vad säger ni, någon som känner att det hade varit en rolig idé och är på? Och i så fall behöver jag lite hjälp med ämnen till dessa utmaningar. För jag kan gärna hålla i det eftersom jag tycker det är extremkul att fixa och dona med sådant här… Peace out för nu!

14 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hänger gärna på och ska försöka klura ut någonting men nu är det tjänst hela dagen så det får jag fundera över i kväll. Bästa vardagsmollyn kanske?
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ja vi får hjälpas åt att klura ut kul saker... :o) Jobba INTE för mycket nu vännen... Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Ja eller hur... ska klura. Kommer du på nåt bra så hojta. Kram!

      Radera
  3. Låter jättekul! Är på. Ska fnula lite :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt! Ja vi får fnula tillsammans. :o) Kram!

      Radera
  4. Hej igen Josanne! Hann du fota dina chrysalis wraps idag?
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Fast det har du redan hunnit se nu. :o) Kram!

      Radera
  5. Hejsan!

    Lingon trodde du kanske skulle göra dig av med din vita multi anglaise tunic.
    Jag söker en vit i stl 4 (annars får jag inte plats med "bollarna")

    Kram Anette
    anette.b.66@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min är en 3:a och jag vill helst swappa den... Men håller tummarna att du hittar en. Och jag med... :o) Kram!

      Radera
  6. Jag gillar utmaningar, så jag är på om det blir av.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Får se till så det blir av, har du bra och kul idéer så hojta! :o) Kram!

      Radera
  7. Svar
    1. Då får jag ju såklart få det att bli så. :o) Kram!

      Radera