Powered By Blogger

söndag 15 april 2012

Efterlysning av en bara-måste-ha

Nu när jag har plöjt omkring en massa i Mollyroben i rensningssyfte så har det även infunnit sig lite tomrum. I form av sådant som jag verkligen saknar att jag inte äger och bara sååå mycket känner att jag måste ha. Liksom. Som denna…

Multi anglaise ltd blouse, dark grey

… som jag därför och härmed efterlyser å det grövsta. I storlek 1 eller 2. Så har du den att sälja så please hojta! Det var nog allt från mig för idag. Kram på er!
 

4 kommentarer:

  1. När kommer mer bloppis?=?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa helg hade jag tänkt. Får dela upp det lite, hinner dåligt med i veckorna om det blir för mycket.

      Radera
  2. Hej har en sådan pärla i storl 1 ny om det kan va nått..
    kramis cia maila albinoaugust@gmail.com

    SvaraRadera