Powered By Blogger

tisdag 24 april 2012

Lite mörkare Pleasejeans till salu

I takt med att jag lyckas komma över Pleasejeans som faktiskt passar mig så säljer jag av de jag redan har. Och nu har därför turen kommit till det här paret:


Nix, det är ingen egentagen bild, den är oärligt norpad från Stil1.se där jag köpte det här paret, som jag har i storlek XS. De är bara använda en gång, jag har flera par om ni undrar, har man storhetsvansinne så har man… :o) Nypris 1549:- och det jag skulle vilja ha för dem är 1200:- inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige. Slutsålda överallt. Hojta i en kommentar eller på mailen om ni är intresserade av dem. Först till kvarn. Kram för nu! Var rädda om er!
UPPDATERAR med lite mått:
Midja 40 cm
Precis under knapparna (häcken) 49 cm
Låren, bredaste stället 26 cm
= RESERVERADE/ S

4 kommentarer:

  1. Precis de jag jagar men tyvärr helt fel storlek. :-(
    Kul ändå att få rensa garderoben av rätt anledning

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist! Vilken size har du? Om jag skulle springa på dem... Finns Please i 2 lokala butiker här... Kram!

      Radera
  2. Får jag fråga vad du har för storlek på dina nya Pleasejeans. Nu blir jag orolig för att de jag väntar på i xs är för små.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har XXS nu. I alla fall i de som är störst, i de som är lite mindre och i de så kallat färgade har jag XS: Jag har en tråkigt rak kropp, inte en tillstymmelse till kvinnliga höfter, tyvärr... Kram!

      Radera