Powered By Blogger

fredag 27 april 2012

Premiär, si så där & vill ni ha länken?

Så som det är här.., under en alldeles normalvanlig dag i min del av praktikland:



Nix, det är ingen vanlig dag. Alls! För det här är Dagen som det första numret av tidningen jag har varit med och gjort möter verkligheten. Därav morgonfirande, därav presentationen jag höll om mig själv som gick si så där... Men nu är det gjort, jag gjorde det! Och det får bli ett plus även om svammel och ännu lite mer svammel kanske borde ha filtrerats bort i förväg... Skit samma, tidningen är ju här!


Den finns i e-version också, om ni skulle vilja ha en länk till den kanske. Fast det får ni bara om ni lovar att säga vad ni tycker om den i fall ni tittar på den... ;-) Så! Vill ni ha länken? I så fall kommer den senare under dagen... Kram på er för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Jaaaa det vill jag :) och GRATTIS! Kramar

    SvaraRadera
  2. Å ja, klart vi vill!
    Grattis till lansering!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vill absolut ha länk och se vad du jobbar så bra med!

    Äsch svammel; det var ju bara du som visste vad du skulle säga så det märkte ingen ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis!!
    Å ja tack! Gärna en länk!
    Kram

    SvaraRadera
  5. STORT GRATTIS!! Så härligt!! Gärna en länk.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Din presentation gick JÄTTEBRA! För mig som inte träffat dig innan utan bara läst bloggen var det härligt att se att du "är dig lik" från bloggen, utseendemässigt = självklart men även till sättet. Härligt! Kul med ny bekantskap!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Tusen Tack! och länken fick ni ju igårkväll, bara jag som är värdelös på att svara på kommentarer...

    ExtraKram till Annika som ju var där... :o) Kul att träffa dig, hoppas vi får chans att ses igen och prata mer.

    SvaraRadera