Powered By Blogger

tisdag 3 april 2012

Ska man verkligen göra blogginlägg…

… när man inte har ett skit att säga? När ens liv är så stillastående och genomtrist att det verkligen inte finns någonting att tillföra. Ingenting att förmedla omvärlden som kan ses som ens det minsta lilla intressant. När man är trött, har ont i magen, är en smula gnällig och  ganska deppig, utan att riktigt veta varför… Och när paniken över en uppgift växer sig allt större… 
Ska man det? Göra blogginlägg då?... Nä, förmodligen inte. Så därför struntar jag i det. Just nu. Och fortsätter istället att vänta in en upplättad tillvaro… Kram på er!


10 kommentarer:

  1. Du har rätt gulligt sällskap ivarjefall :) Hoppas du blir bättre! Kramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sällskapet piggar helt klart upp det en sula i alla fall. :o) Kram!

      Radera
  2. Kramar!
    Jag är tillbaka. :-)
    Och du är bara bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjohoo och snart har vi dejt... fy fan vad jag är glad! Kram!

      Radera
  3. Hoppas morgondagen känns bättre :) kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja med mitt upp och nerhumör så är chansen stor. :o) Kram!

      Radera
  4. Imorgon är en ny dag och jag hoppas den blir bättre för dig...



    Kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Ja sämre kan det förhoppningsvis inte bli och bara vetskapen om det gör att det känns bättre... :o) Kram!

      Radera