Powered By Blogger

söndag 22 april 2012

Då tycker jag att vi ser det som bestämt…

… att det blir en fikadejt i Malmö den 19 maj. Kul! :o) Och det för alla som vill, alltså inte bara bloggare eller redan ”kändisar” i Mollylandia. ALLA är välkomna. Men! Jag hade uppskattat om ni plitar en kommentar i det här inlägget om ni har för avsikt att haka på. 
Och ni vars mailadress jag inte redan har får väldans gärna kasta iväg ett mail till mig på oddjosanne@gmail.com också, för jag tänkte nämligen att vi kör all vidare kontakt från nu om det här på mailen istället. Och vet jag då inte om att ni vill haka på eller inte har er mailadress så missar ni ju informationen… Känns det okej?


Och vad säger ni om att vi försöker styra upp en picnic istället för cafébesök, hiss eller diss på det? Ha en bra kväll därute. See you lite senare. Kram på er för nu!

9 kommentarer:

  1. visst kan picnic vara mysigt om det inte öser ner.... hehe!

    Jag kommer! hm har du min mailadress? skickar

    SvaraRadera
  2. Jag är som sagt på och min mailadress tror jag du har. :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag ska befinna mig på västkusten över Kristiflygare men ska hem på lördagen. Vet dock inte när jag når Skåne. Hade jättegärna hängt på men får nog backa. Skulle det bli någon ändring så hör jag av mig till dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. YEEEES (där sprack trumhinnan..), kollar almanackan lite snabbt OCH ser att jag INTE jobbar!! Vill jätte gärna träffa DIG igen och andra likasinnade (läs mollytokiga, fniss)
    Vet inte om du har min mailadress men jag tror nog det ändå...
    Picnic hörs ju mysigt om det är uppehålls väder!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  5. Jag följer jättegärna med :)

    SvaraRadera
  6. Kanske ett gyllene tillfälle för mig att få skaka tass med dig, och be dig om ursäkt på riktigt för... ja du vet vad! KRAM! Jenny

    SvaraRadera
  7. Picnic är väl utmärkt idé och att ha café som backup om vädret inte är med oss.

    SvaraRadera
  8. Superkul att så många vill haka på! Då satsar vi på picnic, med backup på café om det regnar.
    Jag har fått lite mail men inte hunnit svara, tänkte göra det så ni ska veta att jag fått dem, men det får bli imorgon. Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja, jag hänger gärna på, picnic vid sol, café vid o-sol alltså, det är väl en bra plan? PS skit i dumhuven som kommenterar anonymt om din storlek/ utseende. Jag tycker du är strong, snygg och värd all cred, Klem

    SvaraRadera