Powered By Blogger

fredag 13 april 2012

Dåligt visad nykomling, dessutom inbäddad i svammel

Först nu såg jag det, att Muffin katt går mellan mina ben på förra bilden… Säkert ett välgenomtänkt grepp från hennes sida, ett som är tänkt att tala om för mig nu är det attsingen och verkligen dags att hon får ett inlägg här… Och som jag, the ignoranta egotant, totalt missade… 
Så självklart måste Muffin kompenseras med ett sprillans eget inlägg... fast inte nu, för nu blir det istället flashning av mitt andra, och bästaste, shoppingfynd från den arbetsrelaterade butiksraiden med C igår. Ringen med gigantkräftan vet ni redan om, detta var vad som fick göra den sällskap hela vägen till min boning:



Inpackad i sunkiga bilder som inte ger den någonslags rättvisa, alls… inte minst för att den här ser bra mycket plastglansigare ut än vad den egentligen är… Men! Jag orkade bara inte försöka ta nya bilder, och ni lär ju få se den i bättre dager vad det lider. Bla, bla… 
Det var alltså skinnimitationsjackan med nitar på axlarna som jag bara inte klarade av att motstå. Från BYoung. Och prislappen? 499:-. Nej, jag har inte skrivit fel, 499:- var på öret vad den kostade… ett belopp man inte ens får ett par Mollymärkta strumpor för… till exempel… ;o) Därmed inte sagt att jag aldrig mer kommer att shoppa Mollymärkta strumpor… 
Men av svamlet här och nu att döma så borde jag nog stänga ner butiken för idag, så jag gör det, säger tack och hej, god natt och Kram, peace out och allt det där! 

9 kommentarer:

  1. ASSNYGG!!! Så imorgon är det jag som åker till närmsta B young. Tack för tipset!
    Kram från Allie

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Alli jag skulle också vilja ha den men har inget byoung i närheten, vet du vad det är för märke på den? Nicole

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hittar den för jag tror det är en sådan jacka man kan ha till precis allt, i alla fall kommer nog jag att ha det... Märket är QED London. Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Jisses vilken snygg jacka. Nu blev jag sugen... Jag måste klura lite på frågan om omslaget, men återkommer om jag kommer på något smart.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snygg OCH billig, så borde det vara oftare... ;o) Kram!

      Radera
  5. Det känns lite dumt att fråga men du tror inte att du skulle kunna köpa och skicka en till mig och jag sätter in pengar på ditt konto? Jag skulle verkligen vilja ha den! Nicole igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle jag kunna MEN jag ryckte den allra sista i min lokala butik så tyvärr inte. Hoppas du hittar den, jag håller tummarna. Kram!

      Radera