Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Spenderat igen men med lite dålig framgång

Det känns som att jag inte göra någonting annat än att spendera slantar… och det har varit lite så på sistone. Som det lätt blir när jag har sålt av Mollysar… för det finns ju så mycket att fylla tomrummet med… ;o). 
Tyvärr! Eftersom jag egentligen hade satt mig för att spara till en, för mig, riktig dröm-Molly a la absoluta toppklass… Jaja, det finns ju lite mer att sälja av och det är aldrig försent att börja om med sparplanerna lite senare. Intalar jag mig... För idag har det spenderats igen… Fast! Lite mer i nödvändighetens tecken… 


… japp, träninsgkläder. Igen! Fast det blev ju bara ett par byxor sist och lite mer än det paret och ett ynka linne som passar kan ju vara lite fiffigt att ha på lager om man nu ska träna och inte vill ha samma varje gång… Lite jobbigt att tvätta så ofta om inget annat… 
Så det blev HM idag igen. Men shit vad det var utplockat. Byxorna jag köpte var slut i min storlek så där gick jag bet. Och inga direkt roliga linnen fanns det heller… Ja, roliga, för ska man nu hålla på att släpa sig till ett gym så kan man ju liva upp det med lite snygga kläder man trivs i. Tänker jag. 
Men det blev i alla fall linne jag provar på bilden, nu kanske då inte grått och svart är så kul men det kompenserade jag med att även slå till på denna träningsbh´n:


Som jag då självklart kommer att med något över! Men jag blev kär i färgen så därför fick den haka på hem. Så nu har jag två träningsbh´ar, två linnen och ett par byxor. Lite klent med tanke på att jag planerar att bli fitnessdrottning… 
Näää jag skojade såklart... men 2-3 gånger i veckan ska väl till och med jag lyckas med att hålla igång i gymmiljö… Så nu frågar jag er; vet ni var det finns schyssta träningskläder? Och med de undrat sätter jag punkt för just nu. Kram på er för nu!

6 kommentarer:

  1. Ja det vet jag men man måste ragga tag på nån skolungdom som säljer.
    http://www.newbody.se/produkter/

    Duktig du är med tränandet, själv vinkar jag lite och somnar om nån timma till. Bara 3 nätter kvar... =)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Stadium när det gäller träningsklädet.....
    Och spendera är ju jävlans roligt! Tänkte tröstshoppa i går men orkade inte ens öppna locket på datorn. Illa, illa;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Säger som Linda, Stadium. Snygga grejer i bra prisklass om du inte har behov av att träna i Stella MCartny outfits!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för tips! Får väl ta en sväng till Stadium då. För nä har inget Stella-behov... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Stadium brukar vara vinnaren :) sportamore.se brukar också ha en del emellanåt... kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Då får båda kollas. Lättare att köpa irl bara eftersom jag har noll koll på vad jag har för storlek i sådana plagg, inte så van vid sådana ju...:o) Kram!

      Radera