Powered By Blogger

onsdag 25 april 2012

Ni kan tänka att jag är ytlig men håll käften nu!

Det kan väl på allvar inte finnas någon människa som tycker att den här kroppen…


… är snyggare och ser friskare ut än den här: 


För i så fall kan det helt ärligt inte stå helt rätt till i skallen på er. Inte minst för att det lyser långa vägar om hur extremt nersunkad och inte minst pinsamt ohälsosam jag är på den översta bilden. För alldeles riktigt, det är jag på båda bilderna. Den första tagen för tre månader sedan, den nedersta igår. Med betydligt mer ork, tidigare nästan kroniska ryggsmärtor som nu i princip är helt borta och ett väldigt mycket starkare psyke. 
Sedan kan ni tänka att jag är ytlig som hänger upp allt det på min vikt..., men snälla; håll käften om det till mig i så fall. Håll käften om att jag var snyggare och såg friskare ut innan, för ni borde ju inse nu att ni har fetfel! 
Och för den delen och för er som undrar, så har jag storlek 2, medium, så lägg ner att jag är för smal. Bry er om era egna liv istället! Peace out!

31 kommentarer:

  1. Lyssna inte på alla avundsjuka anonyma ... Du är grym o ser ut att må grymt bra :) Jag är så impad o varit glad om jag ens lyckats häften av vad du gjort :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Och helt rätt! Ge dom djävlarna!

    SvaraRadera
  3. Klart att du mår mycket bättre utan allt extra! Att du sen är grymsnygg borde alla kuna se. Glad för din skull!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Bara lite (mycket) avis! Du är ju så snygg. Grattis!

    SvaraRadera
  5. Det konstiga är att jag inte alls upplevde dig som i närheten av mullig när jag såg dig första gången. Du bar upp det väl. ;) Du är fin oavsett men klart ska du göra det som känns bäst för dig. Folk var på mig med ett tag om att nu räcker det osv men det bestämmer jag väl själv. Precis som du! ;)

    Ska bli kul att ses på måndag! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du är beundransvärd! De som ger taskiga kommentarer har oftast dålig självkänsla. Man får vara avundsjuk men inte missunnsam tycker jag.
    /Hälsningar Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så glad för din skull och herrejävlar vad snygg du är! Den övre bilden skulle kunnat vara jag :)) Kramar

      Radera
  7. Skillnaden blir ju väldigt uppenbar när bilderna ligger bredvis varandra sådär.
    Att du mår bättre, slipper ha ont i ryggen och är psykiskt mer stabil är ju det stora. Varför ser man inte det när man häckar runt här?
    Viktminskningen är ju egentligen bara *en* del av helheten.
    Bra gjort!

    SvaraRadera
  8. DU ÄR SUPERSNYGG!! Du ska vara stolt över din vilja och över resultatet, strunta i alla avundsjuka kommentarer.
    Du är min stora inspiration nu när jag ska gå ner i vikt.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  9. Skitsnygg är du!! Att hälsan är mycket bättre är ju underbart. jag är också lite avundsjuk på din snyggo kropp. Bra gjort att kunna gå ner så där. Kraaaam

    SvaraRadera
  10. Så himla imponerad av ditt viktras... känns som det finns hopp bara man anstränger sig. Puss!
    /L8

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt jobb du har gjort med kropp och själ! GRATTIS!
    Du är supersnygg!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Du har faktiskt gjort ett helt superjobb! För det krävs lite jävlar anamma för det...... du är grymt snygg! Och grattis till jobbet också!
    Ha en fin dag! Kramar

    SvaraRadera
  13. Hei,
    din vekt er da din sak, og ingen andres. Bloggen din kan man lese hvis man vil (heldigvis, for jeg liker den godt) - og liker man ikke det man leser/ser, kan bare la være. Det å skrive negative kommentarer om andres kropp er da fullstendig unødvendig.
    Til dere som plager Josanne: bry dere om deres eget liv i stedet og la henne være i fred!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  14. Det är bara ren o skär avundsjuka!! Skit i dom där kommentarerna.. Du är snygg o mår bra, det är det viktiga!!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag är glad att få ha följt din viktresa varje vecka! du är otrolig tycker jag! inspirerande för oss andra som behöver renovera både kropp och själ! Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Tack som fan! Ni är bäst! Och nu ska jag försöka låta bli att förvandlas till Tant Huligan i fortsättningen... Eller åtminstone på ett tag... :o) Massa Kram!

    SvaraRadera
  17. Du är skitsnygg! Jag beundrar dig och känner mig lite inspirerad att ta tag i de där fem kilona som jag gärna skulle vilja bli av med. Tack för det!

    Kram.

    SvaraRadera
  18. Hur snygg som helst!! Du har varit / är hur duktig som helst
    snyggo!!
    Och säkert mår du bättre oxå.... då är det väl bara att ta tag i rökningen .... :) nej sånt har inte "vi " med att göra , men jag ser ju att du har en järnvilja!!
    Duktiga du!!
    Kram Cia

    SvaraRadera
  19. Bra med ryggen också win-win så att säga, starkt jobbat =)

    Mr. Drake

    SvaraRadera
  20. Tack som fan! Men sluta röka??? Näääää inte än i alla fall... för då skulle jag ju bli snudd på felfri och hur skulle det se ut? Det skulle ju inte vara jag, så lite sunkiga sidor måste jag allt behålla... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera
  21. Jädrar i lådan vilken skillnad! Du är snygg som fan, så bry dig inte om de som gnäller. De lider nog av avundsjukan.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Du är ju skigtsnygg på den nedersta.....och ondfri rygg är kanon! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  23. Inspirerande verkligen!! Helt underbart kämpat och vilka resultat! Ska nu själv se till att bli av med några extrakilon.

    Kram,
    L

    SvaraRadera
  24. Waow! Stort grattis, vad härligt att få känna sig sådär riktigt snygg. Jag jobbar med min vikt jag med nu...tycker det är svårt. Stor kram

    SvaraRadera
  25. Du har inspirerat mig. Har nu lyckats gå ner hälften av mina trivselkilon på. Så tack för draghjälpen! :)

    SvaraRadera
  26. Du är supersnygg! Ser inte bara smal ut, utan hälsosamt vältränad också!

    SvaraRadera