Powered By Blogger

måndag 16 april 2012

Tvinga en katt eller hitta något klubbverktyg?


Ajax undrar vad hennes matte gör vaken vid den här tiden på dygnet. Det gör hennes matte också… För pigg för att kunna sova, för trött för att riktigt orka knalla upp ur sängen och göra någonting vettigt… 
Så nu är frågan, tvinga en katt att fixa kaffe så jag vaknar, eller att försöka hitta något i sängbordregionerna att klubba mig själv i skallen med så jag slocknar för någon timme… Svåra frågor så här på morgonkvisten… 
Välkommen måndag, hoppas vi får en bra vecka allihop... :o) Kärlek & Respekt!

8 kommentarer:

  1. Även tidigt för en pendlare som mig. Hoppas du somnade om lite eller ändå får en fin dag.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte kul att pendla som du gör... vet ju själv hur mycket tid som bara brinner inne på ett tåg... Kram!

      Radera
  2. Jag vaknade också kl 5 idag av solen. Ett tecken på att jag medelålders kanske =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja du, vi tanter har det inte lätt... ;o) Kram!

      Radera
  3. Hej! Jag undrar om du har nån längre kofta du vill sälja?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej ingen som jag kan komma på så här på rak arm, men skulle jag ha det så dyker de upp som till salu i bloggen. Kram!

      Radera
  4. Godmorgon, tja kan ju vara störande när det inte är en vana..!! Beror nog en del på var i livet man befinner sig kanske. Solen påverkar ju dessutom.. Hoppas din dag blir bra hur eller hur!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja solen, det har du rätt i, det har jag inte tänkt på, har inga gardiner i sovrummet just nu heller, dags att fixa det tror jag så tack för tips. Kram!

      Radera