Powered By Blogger

måndag 9 april 2012

Odd Molly-bloppis: 12 plagg till salu

Jag har ägnat en bra stund åt att röja runt i Mollyroben idag. Provat, funderat, provat lite till, klurat ännu lite mer… ja ni fattar, jag har för mycket, jag har plagg som blivit för stora, Mollysar som har för många jobbiga minnen insprängda i sömmarna och sådana som mest bara har blivit bortglömda.  
Så nu söker de nya hem. Eftersom jag har en massa strul med att ta bilder i Ajfånen just nu så blir de dem som jag har produktbilder på så länge. Och de är:



1. Wigwam dress, dark pink i storlek 2. Normal i storlek. Nypriset var 1999:-. Denna är väldigt sparsamt använd. Pris 790:-  = RESERVERAD/ H


2. Wigwam dress, grey i storlek 2. Normal i storlek. Nypriset var 1999:-. Använd men i bra skick. Pris 750:-


3. Housetrucker dress, grey i storlek 2. Normal i storlek. Använd men i bra skick. Pris 720:- 


4. Gosee short dress, indigo i storlek 2, stor i storlek. Nypriset låg på 799:-. Sparsamt använd så i bra skick. Pris: 420:- = SÅLD/ E


5. Gosee short dress, lite grey mel i storlek 2, stor i storlek. Nypriset låg på 799:-. Sparsamt använd så i bra skick. Pris: 420:- = SÅLD/ P


6. One silk wrap tunic, apricot i storlek 2. Normal i storlek. Köpt på Tradera i nyskick. Ytterst sparsamt använd av mig så i bra skick. Pris 590:-


7. Tutu T88, lite pink i storlek 1, stor i storlek. Nypris 1899:- Köpt på AjaBaja, använd men i fint skick. Pris: 750:- = SÅLD/ M


8. Sweet-brier blouse, lite rose, storlek 2, normal i storlek. Nypris 1899:-. Väldigt sparsamt använd. Pris 750:-


9. Wunder underdress, mid pink i storlek 3. Bara använd en gång. Pris 475:-  = "BORTSWAPPAD"


10. Hoodly knit short tunic, blue, storlek 2, något stor i storlek. Inte sticksig, sparsamt använd. Pris: 575:- = SÅLD/ E


11. Wool mix long cardigan, almost black i storlek 2. Något stor i storlek, Bara använd en enda gång. Pris: 950:-

12. Filtkoftan jag kan bara inte komma på vad den heter egentligen, royal i storlek 2, något stor i storlek. Använd men i bra skick. Pris 950:-

I priserna ingår vanligt frakt med Posten inom Sverige. Om du är intresserad av någon av dessa eller undrar något mer så maila mig på oddjosanne@gmail.com.  

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem.

Det var allt idag. Men vi ses imorgon igen om känner för det. Peace out & Kram!

19 kommentarer:

  1. Housetruckern är ju skitfin! Har ingen chans att få på den tyvärr.......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o( Och du säljer finingar som inte jag kan ha, fan vad mycket enklare om alla var i en och samma size... :o) Kram!

      Radera
  2. Helén hojtar på cerise nr 1 från faraoland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taget jag paxar åt dig! Men skulle inte ni åka hem idag?... Skåne saknar dig... :o) Kram!

      Radera
  3. Men åh nu får jag beslutsångest. Så mycket jag vill ha. Vi får höras av men väntar jag för länge lär de vara sålda. Stora problem denna morgonen efter vi kom hel och jag är trött och tjurig. Vill ha värme och inte detta skitväder. :/

    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är hemskt att ha varit iväg och komma hem till skitväder... :o( Fika i veckan kanske? Jag har kvar x-stitchen också om du vill ha den, vi kan ju höras... Kram!

      Radera
    2. Låter som en plan! Vilken dag passar dig? Hela onsdagen är jag på Norrehed så onsdag eller fredag då. Kram

      Radera
    3. Hej igen! Eftersom jag har "råkat" spendera en del penga nu i dagarna så låter jag stitchen gå till den som bjudit på den. Vill inte att din försäljning det förhalas pga mig.

      Kram igen

      Radera
    4. Fredag hade funkat kanon. Så vi kan ju höras om tid och plats och sånt... Jag fick ett mail att hon köpte en annan på Tradera istället så jag håller den gärna åt dig precis hur länge du vill, OM du vill såklart! Inget tvång1 Promise :o) Kram!

      Radera
    5. Funderar på det. ;)

      Fredag ja! Jag jobbar men brukar försöka sluta lite tidigare. Vad sägs om en kaffe vid typ 3 eller nått?

      Radera
    6. Jag jobbar också, men ska koll aom jag också kan smita tidigare så vi kan ju höras på torsdag? Kram!

      Radera
  4. Hej!

    Jag köper gärna nr.4 av dig om den är kvar.
    Kramar solideva@yahoo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, den är kvar och din! Jag hör av mig på mailen under dagen. Kram!

      Radera
  5. Hej!

    Du behöver inte stressa ihjäl dig, det låter som om din dag är en sådan där dratäcketöverhuvudetdag.
    Allt gott och kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska du prata om stressa ihjälp sig hihi... ;o) Men visst är det en sådan dag, man borde ju vara pigg och utvilad och altert efetr en långhelg och därför automatiskt ha flyt, tycker man, men inte jag inte... :o) Men vi hörs i em. Kram!

      Radera
  6. Hej! Jag kan tänka mig att köpa nr 2 och 3.
    Mvh
    anna.johansson@tyreso.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Då mailar jag dig om en stund, ska bara käka först... Kram!

      Radera
  7. Hej!

    Om du inte får den första cerisa såld, dvs om hon ångrar sig så är jag intresserad!!

    maila mig isf på hela.ragnarsson@gmail.com

    //Thanx

    Helena

    SvaraRadera