Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Ojoj vad jag plötsligt fick en enorm längtan



Film från Athen Tattoo Convention i maj förra året. En skissande Mr Make och en tatuerad skalle tillhörande mr Grek-kollega skymtar förbi i den. Och en massa minnen väcks till liv. För jag var ju också där… 
Och ojoj vad jag plötsligt fick en enorm längtan efter att avlägga ett besök på tatueringsmässa. Athen om knappa två veckor, kanske att jag kan följa med klotterduon dit, kanske, och troligast, inte... Men redan nu första helgen i maj vankas det mässa i Köpenhamn. Värt att tänkas på och kanske haka med tattoomaffian dit istället… Och så råkar det ju dessutom finnas en Odd Molly-butik i den byn… Hmmm… ;o) Fast nu över till denna kväll igen. Som egentligen inte innehåller så mycket mer än lite disk och tv. Ses imorgon? Gonatt & Kram!

4 kommentarer:

  1. Var i Köpenhamn är den och hur är det öppet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj,det kan jag tyvärr inte svara på just nu... men återkommer när jag kollat upp det. Kram!

      Radera
  2. Ja kanske det kanske, tänker jag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så får man stanna hemma och plåta på Springtime istället... :o( Kram!

      Radera