Powered By Blogger

onsdag 25 april 2012

Ännu ett av livets svåra beslut

Hmmm... Bege sig ut i detta megaillvilliga tillstånd av regn och kylslaget rusk...


... för att inhandla någonslags lunch? Eller nöja sig med att ta till det så kallade mellanmålskitet; en chokladbar plus tre frukter som jag lyckades få med mig i en påse imorse?... Torr men med tråkmat eller blöt och genomfrusen, fast då med något roligare, och säkert en liten smula godare, att knapra på... Hmmm... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Här blev det gamla rester för jag vägrar att gå ut i ovädret. Så ta du mellanmålskitet och ät något godare ikväll för det ska jag. :o)
    Kram från Allie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var precis vad jag också gjorde. :o) Kram!

      Radera
  2. Ja det är svåra beslut sånt. Här slutade det just regna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp megasvåra... jävla regn. :o) Kram!

      Radera