Powered By Blogger

söndag 29 april 2012

Ett nödrop - Berit efterlyser

Vad är något av det värsta mardrömsscenario man kan råka ut för? För mig skulle det vara att få en resväska full med Mollysar stulen på ett tåg… Och det är precis vad som hänt Berit… Jag lider verkligen med henne! Nu försöker hon att få tag på favoriterna som fanns i väskan. Därav detta nödrop – en efterlysning efter dessa:   
Lovely knit crochet, chalk i storlek 0 

Blueskies tank 721, lite Turquoise i storlek 0 eller 1

Har du någon av dessa att sälja eller vet var de mot förmodan finns att få tag på till Berit så maila henne på berit.tisell@hotmail.com. Tack! Kram från oss båda!

8 kommentarer:

  1. Ja verkligen en mardröm! Stackare! Stor kram till både dig och Berit!
    A

    SvaraRadera
  2. Usch vad hemskt. Lider med Berit!

    SvaraRadera
  3. Fy farao så hemskt! jag håller alltid på och larvar mig och packar mollysar i handbagaget och skäms nästan över det. Men nu ser man ju att det kanske inte är aå fel tänkt ändå...Hoppas hon får napp här!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja när jag flyger brukar jag ha dem i handbagaget men på tåget då sitter man ju ändå ganska nära sin väska. Men trots det så hände detta. Håller tummarna att någon har något tips var jag kan hitta mollysarna på nytt! Tack josanne! Kram till er alla!

    SvaraRadera
  5. Ja Ditten är mitt alias som ni kanske förstår. Kram Berit

    SvaraRadera
  6. Tyvärr försvinner det en del väskor på tåg =(
    Hoppas hon hittar det hon söker.

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Ja mardröm är bara förnamnet. Håller tummarna att Berit lyckas få tag på i alla fall dessa igen. Kram på er allihop!

    SvaraRadera