Powered By Blogger

måndag 30 april 2012

Ett helt okej valborgsfirande

Efter supernajsig Sannadejt med lunch, stadspromenadande och klädspan men däremot inte en enda bild tagen... (förutom min lilla Spiraprovning som kommer utflaxandes här lite senare) så skiftade jag sällskap och begav mig på utflykt med mr Make och vovvarna. En tripp till andra sidan sundet som just nu har tagit paus:


Ett helt okej valborgsfirande. Hoppas ni också har det bra, var rädda om er. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag och vad fin du är :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha en jättefin Valborg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt fin Valborg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra Valborg! Kul vovvarna fick följa med på båttur! Vi har haft en skön dag i solen! Först ner i lilla staden sedan hemma i trädgården. Mätt i magen efter löjromstoast o maken supergoda fisksoppa!
    Spännande med Spiraprovning sedan.. Ha en riktigt skön Valborg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en skön Valborgsmässoafton!
    Trodde inte man kunde ta med vovvarna på båten; lärde jag mig nåt nytt idag. =)

    SvaraRadera
  6. Tack för idag. Nu är jag badad, lullig och mätt. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. TackTack och detsamma så här i efterhand.
    Jo hundar får åka bår och de får vistas i Danmark också om de bara har pass med sig. Det var hårdare regler innan så därför var det första gången de var med nu.
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra och jag är dåligt uppdaterad på reglerna.
      Jay håller sig inom Skånes gränser än så länge han =)

      Radera
    2. Fast han kanske vill haka på till Danmark någon gång... :o) Har han pass? Kram!

      Radera
    3. Nej han har inget pass och ingen rabiesvaccination - än. Men han kommer gärna till din skitstad och hälsar på. Åka tåg är han bra på.
      Sen behöver inte dina era hundar skämmas alls om de inte kan gå fint; Jay är en väldigt ovanlig hund.
      Har aldrig varit med om en så stabil kille; vilket ju är bra om han ska bli vårdhund.

      Radera