Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

Ser det ut som att jag jobbar hårt?



Ganska hårt, eller hur? Galenögon, ett hejdundrande swisch i fingrarna och jultomtestass, visst borde det vara tre klockrena ingredienser i hårdjobberi?
Faktum är att jag har gjort klart och ligger på plus och har suttit vid dator tre dagar på raken nu vilket gör mig lite rastlös och därmed tramsig... Jag funkar bäst med lite utejobb mellan varven också...
För annars får ni också lida, genom att jag sitter och idiot-tar fulbilder på mig själv, som jag sedan knäpper ihop sådana här totalt menlösa inlägg med.., Sorry! :-)
Fast jag ska snart smita iväg och vaccinera hundar... Röra lite på mig så blodet som har stelnat fast i knoppen kanske rinner ut i kroppen igen och gör mig en smula friskare i huvudet. Hoppas jag i alla fall!... Peace out! Och Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Gillar att du är tramsig ;)

    KRAM snygging!

    SvaraRadera
  2. Du snygging: ett tips till dig....kika på mitt erbjudande i bloggen....finns något som skulle passa dig där ;-) kanske kan du fortfarande returnera om du redan köpt den någon annanstans ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för tips! Har skrivit hos dig... :o) Kram!

      Radera