Powered By Blogger

söndag 22 april 2012

Om en vecka eller fyra – det är frågan

Här sitter jag och kastar ut en fikaförfrågan, i inlägget igår som ni hittar om ni klickar HÄR, och när jag sedan tittar i kalendern, såhär i efterhand, så ser jag att det var en massa klottrat på helgerna framöver. Mest för att mr Make ska iväg på mässor, viket betyder att jag är ensam med vovvar och därför inte kan göra några större och längre utsvävningar från hemmets boning… Men! Jag har jag två datum som jag härmed föreslår, det första redan på lördag som kommer, alltså den 28 april, den andra fyra veckor framåt i tiden, som i lördagen den 19 maj.


Så nu kastar jag över bollen till er; för vilket av dessa datum skulle passa er bäst för en anspråkslös fikadejt i metropolen Malmö? OCH! Vem som helst som vill får självklart haka på, det är inte bara en intern dejt för oss bloggare som redan har träffats utan för alla er som läser här också! Peace out för nu! Take care!

12 kommentarer:

  1. Ja den 19 maj är min enda lediga helg på hela våren!!! Ta den!!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog båda tror jag.

    SvaraRadera
  3. Hello!

    Jag hade gärna fikat med er, jag kanske kan nu på lördag, beror på om jag ska flytta då eller inte...
    Den 19 maj kan jag tyvärr inte för då är jag på Madagaskar :) Så jag är ett osäkert kort, planera inte efter mig. Jag håller utkik efter datumet och blir det på lördag så kanske jag dyker upp :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Tycker att du var mycket snyggare med lite hull på kroppen! Inte snyggt när man är benig. Man ser även äldre ut när man går ner i vikt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym/Knip käft om du inte har nåt vettigt att komma med!
      Och jag skulle vilja fika 7 dagar i veckan med er, men förbannade jäkla avstånd:(
      Kram!

      Radera
    2. Ja det var ju också en söndagsreflektion.
      Vilken tur att alla själv får välja hur man vill vara så slipper man fundera över sånt en söndag och kan ägna sig åt viktigare saker.

      Radera
  5. Hej fina
    Jag kan 19:e maj,lite osäkert om kommande helg.


    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Röstar med på den 19de! :)

    SvaraRadera
  7. Jag röstar också för den 19 Maj! hoppas båtturen var till belåtenhet, kanske inte sååå spännande för er dock, som sannolikt gör den oftare än t ex jag. klem

    SvaraRadera
  8. lördagen den 19 maj röstar jag på! hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  9. Sorry Victoria... men det blir den 19:e. Och Anonym får svar senare... Kram på er allihop!

    SvaraRadera