Powered By Blogger

måndag 30 april 2012

Bettina säljer tre par Please jeans


Det är dessa tre par Bettina har till salu:



- ett par grå, eller fango som färgen kallas i storlek M, mäter 42 cm i midjan och är helt oanvända, enbart provade. Priset hon satt på dem är 600:- + porto

- ett par vanliga jeans i storlek M, även det paret är sprillans nya och oanvända och antingen är priset 650:- + porto för dem ELLER så kan hon tänka sig att swappa dem mot ett par likadana i storlek S, lite beroende på mått. Dessa mäter 42 cm i midjan och hon är alltså ute efter ett par mindre.

- ett par svarta storlek L som mäter 41,5 cm i midjan. De är använda men i kanonskick och hon vill ha 500:- + porto för dem.



Jag har fler bilder på dem, par för par så att säga, men de vägrar att lägga sig rätt i Blogger när jag försöker få in dem här… :o( Så om någon vill se fler bilder så hojta för då kan jag maila över sådana. Kram från oss båda!

UPPDATERING: ALLA JEANSEN ÄR SÅLDA!

10 kommentarer:

  1. Synd de är i fel storlek för jag letar efter fango, fast i storlek S så skulle du se sådana någonstans så får du gärna tipsa. Tack!
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller utkik och lovar att hojta om jag springer på dem någonstans. Kram!

      Radera
  2. Blev sjukt sugen på de jeansblå. Väldigt bra pris så de är väl redan sålda plus att jag har ju ändå redan handlat för tok för mycket sista tiden. :/ Men vill! ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shoppa för mycket... hmmm... vad är det? ;o) Nä det där vet jag allt för mycket om... Har blivit en del här också... :o) Ses snart. Kram!

      Radera
    2. Fast jeansen finns nog kvar, inte så länge sedan det inlägget åkte ut här ju... ;o)

      Radera
  3. .. mailat... Pleasegalning som jag blivit

    Ha en härlig dag fina Josanne och mys med Mollysyrra sen!
    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  4. Me too :-)
    Hoppas att Bina inte chingat alla!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Säljer du wrapen du hade på dig igår? Är den aprikos el rosa? Vad heter den? Har aldrig sett den..
    Kram V

    SvaraRadera
  6. Attans, hoppas att man inte är för sen!

    Jenny

    SvaraRadera
  7. Finns de blå jeansen kvar? Och är det den modell med hål/slitningar på benen?
    Mvh Åsa Bergqvist

    SvaraRadera