Powered By Blogger

lördag 3 december 2011

Dagens - på väg mot finfika i regnet




Iklädd en beprövad favoritstass, fantasin har tagit vinterledigt, och de skitigaste Primebootsen som södra Sverige någonsin lär ha skådat... Har glömt finfixa fem och nu är det för sent, för strax blir jag upplockad i bil av en rolig tjej jag aldrig förr har träffat... lite pirrigt faktiskt, för tänk om hon tycker att jag är helt jäkla dum i huvudet... Fast hon verkar rolig och himla trevlig i sina mail så kanske lyckas jag undkomma att bli avkastad på motorvägen... Svammel, svammel... Dags att dra. Så Peace and out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Visst är det så?! Du satte ord på det, fantasin har verkligen tagit ledigt... Jag känner precis likadant! Det är tur man har fina kläder i garderoben :-)
    Du är hur som helst supersnygg!!!
    Ha kul! Kram

    SvaraRadera
  2. Helena: det kanske är något med vintern. Det tror i alla fall jag, för hur kul är det att hitta på fina kombosar när man ändå mest döljer det under vinterjackan... Får hoppas på att fantasin återkommer i vår eller nåt... :o) Kram!

    SvaraRadera