Powered By Blogger

måndag 19 december 2011

Energitjuveritips sökes & ett drömMollyket

Energitjuveri och stäppande över mina personliga integritetsgränser har just nu påverkat mitt humör i rakt nedåtgående riktning... Är det någon som har tips på hur man värjar sig från sånt? För jag är helkass på att stänga av och inte bli påverkad... :-(
Men! Jag har i alla fall ett Mollyket att muntra upp mig med...


Ett riktigt drömplagg av äldre karaktär dessutom... :-) Visar sen. Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Vad spännande. Undrar vad det är för plagg och hoppas få se det snart här. Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Usch! Energitjuvar VIK HÄDAN!
    Om det kan bidra så blev Jag jätteglad för tossorna! TACK Mr Make som valde mitt rim :)
    Självklart vill jag ses på en fika och klapputdelning, det borde vi kunna klämma in före jul. Jag mailar dig så håll utkik i skräpposten :)
    kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Kul med en gammal goding!
    Och energitjuvar....I min värld rensas såna bort skoningslöst! Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande att se vad du har i pösen. :-D Energitjuvar...mmm. Är det äldre släktingar så är jag lite mer tolerant, annars så brukar jag undvika personer som tar mer än vad det ger. Eller så prata om saken kanske? Nää, jag tycker att det är svårt....

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Jag har ett väl fungerande tips mot energitjuvar...men det kan jag delge dig över nästa kopp... /Farbror P

    SvaraRadera
  6. TackTack och Kram på er allihop!
    Farbror P kommer att få ett sms i sin telefon under dagen.

    SvaraRadera