Powered By Blogger

måndag 12 december 2011

Dagens – hemmasunktant uträttar stordåd & ropar tjohej

Nja… stordåd kanske är att överdriva en smula. Men efter fem timmars yrande på hemmaplan utan att få något gjort, åtminstone inget vettigt, så upprättade jag militäriskt inspirerade listor, som i ordning och nitisk reda, och som jag sedan dess har följt slaviskt. Och attsingen vad mycket jag har fått gjort. Hemmet närmare sig alltmer ett utseende som kan klassa som välvårdat. Tyvärr är det inte samma status som gäller för hemmafrun eftersom hon sunkar runt så här:


Och nästa move får bli att putsa spegel, för det är inte hemmarhasarbyxorna som har rumlat runt i en kohage, trots att det ser ut precis så, det är alltså spegelglaset som inte har fått skåda rengöring på länge… Men innan jag tar tag i det så måste jag få utropa mitt tjohej… som kommer av att mitt efterlängtade DeepFlingpaket efter en veckas förflyttning över det stora havet nu äntligen har fått fäste på skånsk mark. Så nu känns det som att det är nära min frusna kropp… fortsättning följer på den fronten… Nu spegelputsning. Önskar er en kanonbra kväll, inte minst Gunnarssonskan som ska ut på galej. Kram allihop!

1 kommentar:

  1. Det känns rätt bra att sunka omkring sådär ibland. Skönt att du fick något gjort! Kramar

    SvaraRadera