Powered By Blogger

fredag 23 december 2011

Jag efterlyser matchingpartners till mina nykomlingar

Det regnade in en hel hop av paket här igår. Med en blandad kompott av superduperfina saker till såväl mig som till mr Make, hundarna och katterna. En del av det kommer att dimpa in här i diverse inlägg framöver. Men en sak bara måste jag promota på en gång. 
Dels för att de är så megafina men framförallt för att de födde en stark önskan efter en matchingpartner och därmed en efterlysning… Jag pratar om dessa:


Jacquard long socks i turkos som jag roffade åt mig i Cias Mollyförsäljning. Där det by the way finns en del fint kvar. Ni kommer direkt dit om ni klickar HÄR. Och kanske har ni då redan listat ut att det är armvärmarna i samma färg som jag nu önskar och hoppas få napp på genom denna efterlysning. 
Så Please! har du dem att sälja så hojta i kommentarsfältet eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Och det var allt för nu. Peace out, Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Var det du som norpade dom fina! Underbar färg! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej å hallå!

    En härlig god jul till dig
    Julekram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Vad skönt nu ser jag att de kommit fram , visst är färgen ännu härligare i verkligheten??
    En riktigt god jul!!
    Kram Cia

    SvaraRadera
  4. Linda: förlåt om du också ville ha dem… :o) Kram!

    Någons fru: hihi… jag tror allt att frun snart sitter här med oss i Mollyland… ;o) Kram!

    Carina: hej å hallå tillbaka & såklart en massa Julekramar!

    Cia: ja den är superfin!!! Jag är sååå glad för dem, tusen tack! Kram!

    SvaraRadera