Powered By Blogger

lördag 31 december 2011

Nu tar jag det tunga artilleriet till hjälp

Tusen tack för era tips i förra inlägget. En hel del alkohol var det som låg och skvalpade bland dem. Tänkte kör en slags mix av alla era förslag men jag hann somna innan jag kom i närheten av spritflaskorna. Tack och lov förmodligen eftersom bakis inte hade varit så kul det heller. Förkylningen håller i sig… :o( Men! Eftersom jag har jobbat med betydligt värre krämpor så blir det utflykt i alla fall. Tänker drämma till med det tunga artilleriet för att vara på den säkra sidan: 


Tjolahopp här ska pillras! Återkommer med en rapport, om jag fixar att trycka tangenter i tablettruset… ;o) Önskar er en kanonbra dag. Årets sista, vilket jag tycker känns meganajs. Punkt för 2011, äntligen... Kram på er! Peace and out!

8 kommentarer:

  1. Ja just 2011 blir det skönt att lägga bakom sig av en massa anledningar.
    Välkomnar 2012 som bara kan bli bättre =)

    GOTT NYTT ÅR på er hela flocken!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men Herrejösses! Inte ska du väl ta av alla de tabletterna, det är ju farligt! Nu blir jag orolig!
    Kram från Gunilla

    SvaraRadera
  3. Helen: är helt på din sida med 2011. som du vet. Nu kör vi på ett kanonbra 2012. Med massa kul och berrydressar och allt vad det kan tänkas bli… :o) Kram!

    Gunilla: nej nej du behöver absolut inte vara orolig… det blir på sin höjd två alvedon, någon C-vitamin och en vegetarian-vitamin-tablett. Det var mest på skämt jag släpade fram allt jag hittade i skåpet. Inte meningen att göra någon orolig… sorry! Och Kram!

    SvaraRadera
  4. hoppas även jag på ett bra 2012 och önskar dig detsamma, se till att få bort förkylningen nu och ha en fin kväll! Klem

    SvaraRadera
  5. Hållr tummen att du fixar bort förkylningen & att du inleder 2012 med pigga & friska tag :-D
    Gott nytt år till dej & alla dina goingar!
    Kram !

    SvaraRadera
  6. Hoppas det hjälper med pillrandet och att du får ett riktigt Gott Slut och ett Gott nytt År! Massa Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas 2011 får ett bra slut och 2012 en bra början! Ett riktigt gott nytt år!

    Kram

    SvaraRadera