Powered By Blogger

lördag 10 december 2011

Om konsten att låta gula bullar ta över ens dag

Shit vilken evinnerlig tid det tar! Att baka lussebullar. Fast det är ganska kul, eller mer avstressande lulligt, sådär lagom energi och tankekrävande, liksom. Jag gillar det i alla fall… även om jag, av tidsbrist, nu får styra om ordentligt i dagens övriga planer. Vojne, vojne, alla dessa I-landsproblem... ;o) 
Men blir bullarna bara goda så kommer det lätt att vara värt det… Och blir de det så dumpar jag in en länk till receptet, om någon vill ha det. Peace and out för nu!


5 kommentarer:

  1. Snygga är de i alla fall :) Jag bakar aldrig numera för min gasugn ger ingen fin yta :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott med lussebullar! Hoppas, hoppas lilla mamma har med sig en påse till mig....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott! Såna ska bakas här i morgon:) Kram!

    SvaraRadera