Powered By Blogger

fredag 16 december 2011

För att undvika någonslags depression

Nu har jag precis varit och blivit intervjuad. Japp, på andra sidan blocket... en märkligare känsla än vad jag trodde och som bara sååå mycket fick mig att sakna när jag var den som ställde frågorna... Så! För att undvika någonslags depression så var jag tvungen att snabbt som attan muntra upp mig... Och hur göra det bäst? Jo såklart genom att komma tillbaka till hotellet med en...


... shoppingkasse. Mer om innehållet i den och min svängom i intervjuofferland får ni sen, med risk för att sen blir först på måndag, när jag är hemma igen, har tid och ändå kommer att terra er med rapport i efterhand... Nu ett glas vin, kanske klädombyte, lite geoaching och sedan restaurang. Var rädda om er! KramKram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer: