Powered By Blogger

torsdag 22 december 2011

Med en kaffe & en Molly i påse...

... är det tågfärd hemåt som gäller för mig just nu.



Extremt mycket folk och supertrångt på tåget, och då förstår man ju självklart att fina damen som sitter och gnäller på allt måste ha en egen plats till sin likkappa, päls kallas de visst...



.... på tal om vad fan är det för fel på folk... Tjejen och söta vovven i förgrunden har dock ingenting med innehållet i denna text att göra. De råkade bara sitta emellan min Ajfån och damen med det djurmördade plagget som skymtar där bakom... Snart framme nu, kastar in lite bilder från dagen i Malmö när jag sitter på plats framför datorn i hemmet lite senare. Kram till dess! Take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Otto tackar, viftar på svansen och ligger just nu på soffan och mumsar för fullt, han älskar paket och är mycket nöjd. Själv så är jag mer än nöjd med fina sjalen. Tackar! och jag lottar ut vidare inne hos mig.

    Kramar från Eva och Otto

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade något! Såg ut som ni haft en svinrolig dag.

    SvaraRadera
  3. Eva: vad bra ni fått paketen. Men pinsamt nog ligger kortet som skulle höra till kvar här. Hittade det under ett block efter paketen gått iväg... Skriver hos dig också. Kram!

    Någons fru: det var det, du får gärna haka på nästa gång. Kram!

    SvaraRadera