Powered By Blogger

söndag 4 december 2011



Jag var bara så tvungen att prova den här koftan… som var mitt spontana reaklick i fredags, fast då i den andra färgen… Var ju tvungen att se om jag hade valt rätt storlek, smart när det redan är försent... men i alla fall… Jag hade valt rätt size. :o) Mer provning fast av Lingon:


Och efter de seriösa insatserna så var det såklart vissa som var tvungna att spela Allan och fjanta loss, i vanlig ordning…



… medan andra uppförde sig som det mer anstår vuxna människor: 


Är det förresten någon som känner för att ge Lingon en julklapp i år så önskar hon sig bland annat denna, som finns att köpa på AjaBaja:


Sista anhalten för dagen blev Åhlens, där fler Mollysar spanades in. Fast det var ingen som fick med sig någon hem. Vilket nog aldrig har hänt på en träff förut.






Tusen tack brudar för en fucking lovely dag. Ni är bäst! Massa Kram till er och till er andra som har orkat er ända hit. Hoppas ni har en bra dag därute. Take care!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vilken kanon fika träff, önskar jag varit med! Den koftan kommer du trivas i kan jag svära på. Jag har den i powder som du provar på bilden och fullkomligt älskar den, dessvärre gör även min valp det också så jag har knappt vågat använda den för hon älskar tofsar precis som matte. Jag har rea klickat på den grå/rosa jag med, får bli makens julklapp till mig, fniss man får lova att hjälpa till lite, eller hur? Den är stor i storleken, har storlek 1 på min.
    Ha en skön andra advent:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vill ha elefantmurmeldjuret!!

    kram!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Sjalkoftan var superläcker men det ska bli kul å se den du har beställt. Den har fina färger. Verkar som jag var den enda som fick med mej en Molly hem, slog till på en cerise kofta å samma mössa som Lingonberrie provade. Längtar tills vi träffas igen! Kram från din egen privata stalker....Åsa

    SvaraRadera