Powered By Blogger

fredag 9 december 2011

Muffin raderar, jag improviserar med finaste presenten

Så fort jag skriver att jag ska komma med något i mitt nästa inlägg så går det käpprätt åt helsefyr. Som nu… Jag svamlade ju om julklappstipsbilder som jag hade tagit idag och som skulle landa här. 

Med betoning på hade. För jag hade dem i mobilen, kopplade in den till datorn, lät dem ligga uppe på datorn och går ut från rummet. Kommer tillbaka någon ynka minut senare och då har den kreativa Muffin Rubin lagt sig raklång över datorn och lyckats med konststycket att radera dem, och ett helt gäng till… från mobilen. Så bye bye bilder och bye bye utlovat inlägg. 


Men! Eftersom jag fick lite skäll av mr Make idag för att jag inte har visat upp den superfina presenten jag fick av vackraste
Fengxumamma i lördags så gör jag det istället. Vilket i mina ögon är ett klart uppköp i inläggsväg... Jag pratar om...


… världens förträffligaste boxhandskar från Odd Molly som jag har idiotdregglat över och efter sen jag såg dem första gången. Och nu bor de alltså på min väska, tack vare en av de absolut underbaraste människor jag känner. Tack vännen! Och förlåt att jag glömt visa, förrän nu… 

Jag är dock lite nojjig att tappa dem när jag har dem hängandes så här på väskan… så därför kan jag inte låta bli att fråga; ni som har dem, var har ni dem?... 
Dags att hålla kväll med la famiglia så Peace and out, god natt & Kram för idag!

5 kommentarer:

  1. Fin present från goa Christina! Jag har mina handskar sitter på väskan:) Kram

    SvaraRadera
  2. Mina hänger på väskan, fortfarande lika fina!!

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tack brudar! Vågar ni så vågar jag, väskan får det fortsätta vara. Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Haha lilla Muffin Rubin :)) Jag hade mina på väskan men har faktiskt glömt av dem nu när jag bytte väska. Nu åker de på igen :) Kram

    SvaraRadera
  5. Odd me: ja den katten kan det mesta, som hon inte ska kunna... :o) Kram!

    SvaraRadera