Powered By Blogger

lördag 31 december 2011

Dagens – skippar flash & bjuder istället på ett nyårslöfte


Nej det blir inte flashigare än så här, nyårsafton 2011. Men det är i alla fall inte flanellpyjamas… bara en sån sak… ;o) För det trodde jag faktiskt bra länge att det skulle förbli resten av dygnet. Men eftersom jag nu leker gastronomisk Gudfader med min vegetariska ”anka” citronfromage och lite färskostfylld lax så krävs en lite mer sofistikerad stass. Med betoning på lite… ;o) 


Min årskrönika kommer imorgon eftersom jag har haft feta datorstrulerier här :o( Men! För att ändå bjuda på en smula mer, så här årets sista dag till ära, så har jag ett nyårslöftestips att dela ut till er som känner att ni vill ha, eller behöver ett sådant. Det som jag tycker är det viktigaste: nämligen att respektera er själva OCH varandra! För så länge ni dömer och därför drar er undran från de ni inte känner och har en massa egenpåhittade uppfattningar om så missar ni så jäkla mycket själva. Så det är bara att ta tillfället i akt nästa gång det dyker upp…
Så! Det som återstår att säga för 2011 är bara en sak, de sista bokstäverna:


GOTT NYTT ÅR!!! 

10 kommentarer:

  1. Gott nytt år! och som du brukar säga Kärlek och respekt! Kram

    SvaraRadera
  2. Löööve you!
    Kram kärlek och respekt!!!

    L

    SvaraRadera
  3. Skickar en kram och ett litet 80-talsnostalgiskt klipp (såg After Dark på TV och blev lite sentimental )
    texten är iaf tänkvärd

    http://www.youtube.com/watch?v=Ql2PwaDnxno

    oss Faghags emellan liksom ;)

    SvaraRadera
  4. Stor kram och visst har du rätt - möt allt och alla med öppna ögon så väntar troligen härliga överraskningar!

    SvaraRadera
  5. Ett underbart nytt år till dig med! Åhh citronfromage :)) Massa Kramar!

    SvaraRadera
  6. *****GOTT NYTT ÅR!*****
    Fortsätter hänga här även 2012!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År till Dig !
    Kram

    SvaraRadera
  8. VILL ÖNSKA DIG ETT GOTT NYTT ÅR!!!
    KRAM!!

    SvaraRadera