Powered By Blogger

söndag 1 januari 2012

Inga foton men vi har i alla fall videon

Flera gånger har jag fått frågan om jag inte kan visa bilder från det däringa bröllopet som jag och mr Make hade. Och det kan jag faktiskt inte. För vi har inga, eftersom vi aldrig har fått några… av han som tog dem… Lång historia om en vän som svek… 
Men skit i det, för jag har i alla fall låten. Vi har låten. Jag och mr Make. Den som ljöd i bakgrunden när vi sa ja och i någonslags nöd och lust, och allt det där… Och nu sitter vi här, 2012 och lyssnar på den, och känner att all skit är bakom oss, bara för att det helt enkelt måste vara bakom oss. För att det liksom räcker nu... Och vi lyssnar på vår låt och dricker drink gjort på vodka och tranbärsjuice… och tittar på varandra, och skrattar. 
För att vi får vibbar från när vi träffades, då för si så där 8 år sedan. I samma kök. Och det är bara en så cool känsla. Så vi lyssnar på den igen. Vår bröllopslåt…




5 kommentarer:

  1. Tråkigt att ni aldrig fått bilderna.
    Men det låter så fullt av framtidstro det du skriver och ni har ju framför allt varandra!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Är det bröllopsdag idag?
    Grattis å det varmaste och många kramar till er.

    L
    Och God Fortsättning

    SvaraRadera
  3. Massa Grattis till er! Och Massa Kramar!

    SvaraRadera
  4. Den låten är underbar. Stort grattis till er!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nix ingen bröllopsdag bara lite nostalgidravvel sådär i största allmänhet. :o) Kram på er!

    SvaraRadera