Powered By Blogger

lördag 7 januari 2012

12 minuter – 8 bilder: i väntan på mr Make utanför Ica

Så blåsigt och så kallt, att jag inte riktigt kände mig tillfreds med att bara stå där rakt upp och ner och frysglo. Så Ajfånen och fotofjolleri blev min räddning... igen:









Och så värst många ord att kommentera dessa bilder med har jag inte. Ska dessutom äta nu och sedan väntar sängen, och lite tv. Jag sov vansinnigt kass i natt och det känns i såväl kroppen som knoppen nu. Så gonatt & Kram för idag! 

5 kommentarer:

  1. Oh vilken läcker cykel! En sån vill jag ha! Sov gott stumpan! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, fy vilket väder det är! Klart man behöver förströelse...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Linda: ja visst är den cool. Hade jag haft lite mer zigenarblod i generna så hade jag säkert snott den... :o) Kram!

    Helena: jag det är inte kul, till och med jag som hatar snö hade hellre tagit snö än att ha det här gråa och regniga... Men helst hoppas jag att det blir vår snart. Kram!

    SvaraRadera
  4. Då säger jag God Morgon! Fina bilder vännen..

    kramar

    SvaraRadera
  5. Lingon: god morgon tillbaka min sköna! Kram!

    SvaraRadera