Powered By Blogger

lördag 14 januari 2012

Dagens – som bara skulle provas & två tips till er

Tanken var egentligen bara att jag skulle prova den. Men eftersom den var så sjutusingens skön att ha på sig så fick den stanna på kroppen resten av dan…


… trots att det som synes blev lite tättvarning med Goseen under. Men det bjuder jag på… :o) Jag pratar
om Hoodly knit short tunic, blue. Tröjan som jag fick, ja FICK av superdupertrevliga och megagulliga Nina, som tack för att hon fick ha ett tillsalu-inlägg här. 
Tusen tusen tack, jag älskar den! Och du får sälja hur mycket och hur ofta du vill här, underbara människa… ;o) Någon som vet om den här kom i fler färger? Och i så fall vika… För har en vill ha fler, som så ofta med mig… :o) 

Om någon undrar så har hon flera Mollysar kvar till försäljning. Klicka
HÄR så kommer ni dit. 

Och för er som har missat Helens kattauktion så rinner snart tiden ut för att vara med och buda på de fina sakerna som hon har lyckats få ihop. 
Mindre än en timme kvar nu, för klockan 20.00 bommar hon igen den. Ni hittar auktionen i hennes blogg, HÄR

Själv återkommer jag lite senare under kvällen här med en samling miljöbilder från vår soliga geocachtur idag. Kram till dess! Var nu rädda om er därute!

6 kommentarer:

  1. Hoodlyn kom i ljusrosa och grått också- Kommer inte ihåg om det var fler färger.......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljusrosa, slurp! Då har man alltså ett nytt plagg att Traderajaga alltså. :o)Kram!

      Radera
  2. Jag har den i rose och tror att den förutom grey kom i bronze också.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, så det är DEN du har i rosa, inte så konstigt att jag dregglat över den när du har haft din på dig då... :o) Jakten har börjat... ;o) Kram!

      Radera
  3. Ooh, vad coolt det blev med den blå färgen och ditt hår! Jättesnyggt :)
    Och stort tack själv för all hjälp och för en härlig blogg! Varma kramar till dig, pärlan :)
    /Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. SuperduperTack igen! Hopaps du inet ångrar dig bara... för den är ju Kanonfin! Och superskön! Massa Kram fina du!

      Radera