Powered By Blogger

lördag 7 januari 2012

Dagens – som utsatte sig själv för en smärre chock

Jag har börjat inse att jag är en riktig dokumentationsjunkie. Som hela tiden måste ranta runt med Ajfånen och knäppa bilder vart än jag rör mig. Så snacka om att ge sig själv en smärre chock när inte en enda bild finns att hämta från min fikaträff med Victoria idag… Snopet liksom… Ovant, tomt, nästan lite obehagligt... :o) Så jag får väl kanske ta igen det när det väntas utgång snart igen. Samla ihop lite bilder i gråmulet och regnet. För att sedan pracka dem på er… Kan det vara något? Till dess blir det ett enda foto, på min dagens stass:


Eller är det så att ni är jäkligt trötta på mina bildregn och anser att de inte riktigt hör hemma här i Mollylandia? Det hade varit kul med era ärliga åsikter… Kram!

10 kommentarer:

  1. Hej!

    Helt ärligt och på heder och samvete så är jag inte det minsta trött på dina bildregn, tvärtom.

    Kramar från Eva som väl måste återgå till min kombinerade städ och skriva föredragdag. Puh

    SvaraRadera
  2. Tycker dina bildregn är inspirerande. Du har t o m fått mig att plocka upp Iphonen och knäppa bilder och då snackar vi den som verkligen hatar att fotografera...;)

    SvaraRadera
  3. Är inte det minsta trött på dina bilder! De ger en massa inspiration och jag får alltid nya idéer om hur man kan kombinera plagg :-)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar bildregn! Så fota på med iPhonen :-)
    Snygg Dagens! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det är jättekul att kolla på dina bildregn! Så de får du gärna fortsätta med! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Om du glömde ta bilder så beror det nog på att sällskapet var jättetrevligt! ;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Gillar både dina bildregn och funderingar! Keep up the good work =)!

    SvaraRadera
  8. Jag blir aldrig trött på dig och dina bildregn, så kör på du! Snygg outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Shit vad glad jag blir av era kommentarer! Jag hade säkert fortsatt att bildregna i alla fall, eftersom jag tycker att det är så kul, men så mycket roligare om ni inte tycker att det är skitjobbigt. Tack! Och Kram på er allihop!!!

    SvaraRadera