Powered By Blogger

torsdag 12 januari 2012

Dagens - som har fastnat i en oturssfär

Det här är en riktigt illvillig dag. En sådan där det allra mesta jag försöker mig på går käpprätt åt helsefyr... Bara ett av alla exempel är Internetgrunkan jag var hos Telia med. Gick därifrån med en sprillans ny, som vägrar att låta sig installeras. Så fortfarande inget nät att surfa runt på, vilket i allra högsta grad spär på min orättvisa I-landsmisär... :-) Så jag drar nog täcket över huvudet ett tag nu och hoppas på bättre tur och lite mer lycka när jag kikar fram igen. Kastar dock av en bild på min dagens stass på väg härifrån... Kram!



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Fruktansvärt jobbigt när inte nätet funkar! Jag blir alldeles stressad då, får abstinensbesvär nästan.. Använder ju datorn och internet till så himla mycket. Hoppas du får igång den! Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad tråkigt med internet som inte vill sig. Hoppas det löser sig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt med vettiga människor som fattar! :o) Kram på er finingar!

    SvaraRadera