Powered By Blogger

söndag 29 januari 2012

Och vips så sitter jag på en buss istället

Egentligen hade jag tänkt att ta dagens alla timmar och spendera bort dem på att hårdslappa. Glo på tv, slösurfa runt på datorn och köra huvudet i sanden för alla måsten. Men! Så var det ju den där premiären i veckomathandlingsland som inte görs av sig själv. Och pendlingskortet som behövde inhandlas. Och vips liksom...


... så sitter jag på en buss med vovvar och mr Make. Istället för att halvligga lagom njutningsfullt i sängen. För ska man ändå ut så kan man ju passa på att roa sig med lite utflykt också, fick jag för mig. Too be continued... Var rädda om er. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men vad gulligt att hunden har en Pippitröja! Var har du köpt den? En sådan hade varit något för min systers chihuahua som har kläder nu på vintern. Kram! Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den supersöt. Jag har köpt den på Tradera och det står inget märke i den, tyvärr, så jag kan inte hjälpa dig. Men kolla Tradera med jämna mellanrum, jag har köpt en hel del andra fina hundkläder också av olika säljare där. Lycka till. Kram!

      Radera