Powered By Blogger

måndag 9 januari 2012

Medan ni kikar in hos henne så fixar jag lite bilder


Ni har väl inte missat att Helen har dragit igång sin kattauktion? Fina saker till finfina priser att buda på för att vara med och hjälpa katter. Den här gången är det Ronnebys hittekatter som står i fokus. Så medan ni kikar in hos henne så fixar jag till lite bilder från dagens dejt. Med betoning på lite, tro det eller ej… :o) Okej? Så vi ses sen om ni har tid och lust. Ha en bra kväll. Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Jag hade lyckats missa att hon hade börjat blogga igen och med det kattaktionen. Nu har jag försökt kompensera lite vid att buda.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska in och kika också...

    kram!!

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt Hilde; jag har en annan idé framåt våren men då blir det människor som blir förmånstagare =)

    SvaraRadera